zaterdag 23 januari 2010

Books and a bit of update

I have been stitching the past days, but....the computer broke down yesterday, so I can't place some new pictures, coz I haven't got a clue how to do it ,I'm working on a laptop right now.But there are some things I'd like to share with you......my favourite books and a small update from a scissorfob I'm working on.Once again a Scottish motif, The Scottish Thistle.The books on the cupboard are all about samplers, especially English and Scottish samplers.I do read a lot about British Samplers and try to spot the difference between British , European and American ones.The books lying flat are books about Scottish Embroidery and Textiles .My treasure .








Ik heb de laatste dagen wel geborduurd, maar onze computer is stuk.Ik kan dus geen foto's plaatsen.Ik werk nu op mijn laptop en heb geen idee hoe ik daar foto's mee moet verwerken.Maar er zijn nog wel wat dingetjes die ik wil delen hoor...mijn favoriete boeken en een klein foto'tje van een schaarfobje waar ik mee bezig ben.Alweer een Schots motiefje, de Schotse Distel.
De boeken op de kast zijn mijn Merklappen boeken.Voornamelijk over Engelse en Schotse lappen.Ik probeer een klein beetje onderzoek te doen naar de verschillen tussen Britse, Europese en Amerikaanse merklappen.De boeken die plat liggen gaan over Schots handwerken.Die zijn mijn grootste schat
Have a nice weekend.
Liefs and Hugs
Erna

6 opmerkingen:

  1. Love anything with Scottish design, for a long time I wanted to be Scottish, I was a nanny for two Scottish doctors, maybe that was why!!!
    Hugs,
    Margaret B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, volgens mij hebben we dezelfde computerkast !
    alleen ziet die van jou er wat opgeruimder uit.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Erna Allereerst heb je al een erg mooi kopfoto boven je web-log. Een leuke combinatie Schotland en borduren. Mooie borduurwerkjes heb je gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi borduurwerkje!!

    Oei ook je computer stuk ? De onze is 2 keer gecrashed, heel vervelend hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interesting blog, I like the Scotch design, the landscape l, the houses I will visit and follow your news,
    Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé ik zie wat bekends staan, lief hoor dat het tussen jou favoriete staat.


    Liefs tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen