donderdag 7 januari 2010

Some small finishes and a new table

As I told you before ..I'm into the small projects.I love doing them, they give quick results and make wonderful presents and gifts. For my birthday in July, Jennifer bought me some lovely Tartan kits by The Textile Heritage.I finished them last month .The small one is a lavender sachet , which smells gorgeous and the other one is a needlecase to keep my "golden"needles.
I'm now working on an other Christmas sock, the Eiffel Tower, from Joyeux Noël by BlackBird Designs. Next month Harriët, José and I are going to Paris for the L'Aiguille en Fete show, just as we did last year. A great exhibition and a good reason to spend a girlie weekend in Paris.
Then last Saturday Ron and I braved the snow and drove to Dronten.We are slowly redecorating our house and we found ourselves the perfect table. I think it looks wonderful....and I'm very happy with it.

Zoals ik al vertelde ben ik op het moment erg van de kleine projectjes, ze zijn leuk om te doen en je hebt meteen resultaat.Bovendien zijn het vaak leuke kadootjes .Voor mijn verjaardag, in juli,
kreeg ik van Jennifer wat Tartan pakketjes van The Textile Heritage, Scotland.Ik heb ze verleden maand afgemaakt.De kleine is een lavendelzakje, en ruikt heerlijk en de andere is een naaldenmapje, waar ik mijn "gouden"naalden in bewaar.
Op dit moment werk ik aan een ander kerstsokje, de Eiffeltoren uit Joyeux Noël van BlackBird Designs.Volgende maand gaan Harriët, José en ik naar Parijs voor de L'Aiguille en Fete beurs, net als verleden jaar.Een geweldige beurs.met verschrikkelijk mooie stands en dingen. En natuurlijk een leuke reden voor een meisjesweekend in Parijs.
Afgelopen zaterdag hebben Ron en ik de sneeuw getrotseerd en zijn we naar Dronten gereden.We zijn langzamerhand ons huisje een beetje aan het veranderen en hadden daar bij Brocant een tafel naar onze zin gezien.Ik vind hem helemaal geweldig en ben er erg blij mee.



Ik hoop dat jullie niet zoveel last van de sneeuw hebben, van mij mag het allemaal wel weer weg.
Lieve groetjes, Hugs
Erna

5 opmerkingen:

  1. die tafel is inderdaad errrug leuk !
    en je kleine projectjes natuurlijk ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog, altijd leuk als er nieuwe mensen passeren.

    Ikzelf borduur ook bijna elke avond als ik kan, maar daarnaast hou ik ook enorm van scrapbooking, en maak ik kaartjes als het nodig is voor verjaardagen of kerst.

    Ik heb je toegevoegd aan mijn bloglijst, zodat ik nu en dan eens op bezoek kan komen bij je.

    Groetjes,
    Mich.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erna, I amd glad that I found you too, did see you on my follow list, thank you.

    Your Thistle looks wonderful,and must admit that I have resorted to stitching smalls as well. Have done quite a few Heritage smalls and will put them on my blog one day.

    Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schat wat een mooie tafel!! Ik ben verliefd hij is mijn smaak!!

    En je borduurwerk geweldig, leuk naalden mapje en lavendel kussentje wat zal dit lekker ruiken.

    Gezellig dat je hier weer bent !!

    Tot snel !!

    BeantwoordenVerwijderen