donderdag 23 januari 2014

Laura's Give Away

Last week I was surpised to hear I had  won a give away at Laura´s ( clic ) weblog.Suprised because I had almost forgotten I entered.
Laura has the most wonderful webshop and weblog  and I almost always comment when she writes a post.
Yesterday mr postman delivered the package and I was so happy to see that the heart I won is in my favourite colour ....pink....

I just had to share it with you...
Hope you will all have a look at Laura's weblog and website...they both are gorgeous...
Thank you Laura for the lovely gift..

Verleden week was ik verbaasd te horen dat ik een leuke give away op Laura's ( klik ) weblog had gewonnen. Verbaasd omdat ik eigenlijk was vergeten dat ik mee had gedaan.
Laura heeft een schattige webwinkel en een heel leuk weblog en ik schrijf eigenlijk bijna altijd een reactie op haar postjes.
Gisteren bracht de postbode het pakje en ik was natuurlijk heel blij te zien dat het ook nog in mijn favoriete kleur roze is...
Ik moest het even met jullie delen. Kijk allemaal even op Laura's blog en winkeltje, het is zeker de moeite waard.
Laura, ontzettend bedankt voor het lieve pakje...
                                                                   Hugs and liefs
                                                                          Erna 

29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd lieverd jou kleurtjes heerlijk.
    Geniet maar fijn.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Erna, ik had het gezien bij Laura. Leuk toeval dat het net jouw kleurtjes zijn.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations! Always such a thrill to get an unexpected gift! well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ontwerp is dit weer van haar, ze kan dit als de beste :)
    Geniet van je cadeautje, zal vast vlug af zijn en een heel mooi plekje bij je krijgen denk ik zo.
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Erna, dat zijn de leuke dingen in het leven.

    liefs yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, altijd leuk om zo'n pakjes te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, dear Erna :0) Congrats on winning the lovely giveaway ;0) Just read all your posts I've missed :0) Hope your Jen get well soon. Warmest and best wishes to all your Family for the 2014!
    Love all your cross stitches! Your work looks STUNNING! All these Christmasy stitches warm my heart and make me feel so warm and cozy during this cold winter (-17 dgr C)
    Hugs and kisses
    Natasha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Erna, I am back blogging participating in a photo a day for 365 days, I hope you will follow me. I am going to catch up with your posts now. Ann x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Well done on winning this lovely giveaway, it's gorgeous. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations Erna! What a nice surprise to receive such lovely gifts!
    Hugs,
    Anu

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations lovely Erna...such a pretty heart...your Giveaway prize is beautiful!
    Wishing you a happy and creative weekend,
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful gift to win! I will check out Laura's blog now. Wishing you a happy weekend, Erna.
    Helen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk en jouw kleurtjes, gefeliciteerd met dit kado

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn leuke cadeautjes om te krijgen.En helemaal als het je kleurtjes zijn. Daar kan je weer iets moois van maken.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy post is the best... such beautiful goodies you have received..Enjoy!! Hugs May x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulations on a beautiful giveaway win.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd en geniet ervan, lieve groet Ingrid
    De Quilthoeve

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi liefie,
    eindelijk daar ben ik dan weer eens. En wat een mooie give away heb je gewonnen, super! Word ook helemaal blij van je vorige post met al dat lieve roze. Word hier weer helemaal blij.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hej Erna, dat is dan extra en hele leuke verrassing als je er niet meer aan gedacht hebt. En ook helemaal naar jou smaak. Veel plezier ermee, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo Erna, wat leuk dat je op mijn blog (ver)dwaalde! Zo ik even bij jou........rose....mooi.....en ik ben er aan gewend, heb een zeervanrosehoudende dochter....:)
    Ik kom nog eens buurten, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi lieve Erna, gefeliciteerd met je gewonnen prijs hoor. Wat heb je een leuk kado gewonnen!! Ik kan me voorstellen dat je hier erg blij mee bent.
    Ik ga ook weer eens kijken bij Laura want ze heeft erg leuke dingen hé? Laatst zag ik ook weer zoiets leuks alleen ben ik vergeten wat dat ook alweer was. Ik was nog zó van plan het te gaan bestellen hahaha. Nou ja, misschien kom ik het weer tegen wanneer ik ga snuffelen daar.
    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations. Very pretty. Also your blog is very lovely and I hope you update again soon.

    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Erna popping by to see your new post! Congratulations, it's always so lovely to win something! Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I hope everything is ok for you and your family because it is a very loooong time since you posted...

    BeantwoordenVerwijderen