maandag 2 augustus 2010

A finish, a present,an award and an update

I finished Lisa's letter last Saturday, after I decided not to make the little heart in the corner.It would have been too much and too filled up.So after the last stitch I washed and ironed it,made a present of it and brought it to her.She was delighted  and it is proudly being showed on her cupboard.
Then last week mr Postmen brought my a nice birthday present from Lainey.A real Scottish present : a hold-all with thistles on it,a small book with Scotland photos,a lavender stitching kit and a beautiful card with the most wonderful words written in it..Thanks so much  dear Lainey..
Another thing to be proud of is the Russian Award given to me by Hélena a girl from Moscow, with a lovely blog...Thank you Helena...
An last but not least an update of The Eiffel Quaker...as my French mood is slightly fading away I'm dying to finish it.I'm starting to get in my , of course, Scottish mood again.And I found some Scottish items to stitch.Pauline gave me a great chart of a  proud Scotsman in his kilt as a birthday present which  I'd like to start ,but I'll show you all that in another post...Thanks to Pauline as too....

Zaterdag heb ik de laatste steekjes aan Lisa's letter gedaan, en daarna  heb ik besloten om  het kleine hartje in de hoek niet te maken.Het zou te vol en te veel worden, ik denk dat het het mooie van de letter af zou halen.Dus na het laatste steekje heb ik hem gewassen en gestreken, er een mooi pakje van gemaakt en hem naar Lisa gebracht.Ze was er erg blij mee en het ligt te pronken op haar kast.
Afgelopen week bracht meneer Post me een lief verjaardagspakje van mijn vriendin Lainey .Een echt Schots kadootje: een tas met de Schotse distels erop, een prachtig boekje met fotos van Schotland, een borduurtje met lavendel en een kaart met mooie ,lieve woorden.. ontzettend bedankt Lainey
Dan het volgende ding om trots op te zijn is de Russische Award die ik heb gekregen van Hélena, een blogmeisje uit Moskou , met een geweldig leuk weblog..dank je wel Helena....
En als laatste een kleine update van The Quaker Eiffel, mijn Franse stemming is langzaam aan het wegebben en mijn uiteraard Schotse bui komt weer helemaal terug.Dus ik ben hard bezig om de Eiffel af te maken zodat ik aan mijn Schotse borduurtjes kan gaan beginnen.Ik heb wat leuke dingetjes gevonden waaronder een prachtige stoere Schot in zijn kilt, een patroon  dat ik van Pauline  voor mijn verjaardag heb gekregen.Ik wil er graag aan beginnen en zal jullie er alles over vertellen en laten zien in een volgend bericht....En natuurlijk bedankt Pauline...
                                                           Hugs and liefs
                                                                   Erna

28 opmerkingen:

  1. Erna, de placemat is prachtig geworden. Die sierlijke letter L heeft verder niets nodig.
    Lainy weet precies waar jij van houdt, van Schotland! Wat ben je door haar verwend.
    Gefeliciteerd met de award van Helena.
    Ik ben benieuwd naar je volgende borduurwerk, zal weer heel wat anders zijn dan de mooie Eiffeltoren in het roze.
    Fijne week, liece groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mij noemt in je blog,ik was verrast.
    Vanzelfsprekend ben ik heel erg benieuwd hoe je schot zal gaan worden!
    Je andere borduurtjes zijn ook erg mooi, heel fijntes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice all your Scottish goodies Erna, and your letter looks wonderful, Lisa must feel chuffed to bits with your present.

    Love your Eiffel Quaker, but don't let Scotland sidetrack you now! LOL

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige letter L. Geen wonder dat ze ermee pronkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for the visit and kind words. I admired your wonderful working, congratulations! I'll be happy to follow you.
    Look at frequent intervals, to me, I am glad your visit and comment
    Pat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er, what a beautiful gift you have made.....I just love the design, all the letters you have done look so beautiful! A present from Scotland, how lovely....gee that makes me want to go back and search those stitching shops again. I didn't do any stitching at the time so I never really paid much attention....but I do remember how wonderful they were!!!
    I have one more project to finish and then I can start my Eiffel Tower!!!
    Hugs,
    Mags
    (TODC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Erna,
    all your work is a joy for the eyes!!!!!
    Hugs from Italy!
    Annamaria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal gek op Parijs, dus ik kijk altijd uit naar een update.Het wordt echt prachtig! Die letter L is ook heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I tuoi lacvori sono incantevoli!!!! Complimenti!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna, wat is die letter prachtig geworden, die had ook niets extra's meer nodig.
    De eiffeltoren wordt ook steeds mooier, de kleuren combineren ook goed bij elkaar.
    Succes straks met je Scotsman, ik ben zeer benieuwd hoe die eruit gaat zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die letter weer mooi geworden, ik kan me voorstellen, dat Lisa er blij mee is. En wat een leuke dingen heb je gekregen van Lainey, dat laat het Schotse "vuur" wel weer branden.
    Wat wordt de Eiffeltoren toch mooi in deze kleuren, schiet maar lekker op, zodat je aan je Schot kan beginnen, ik ben benieuwd!
    Hartelijk gefeliciteerd met je award, ze heeft een leuk blog, heb ik al gezien.
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats on finishing the letter L, it looks lovely! The Eiffel Tower is coming along beautifully.

    What lovelt gifts from Lainey, enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kadootje voor Lisa, wie zou daar niet blij van worden??
    Liefs van Jeanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De letter is echt heel mooi en fijn geworden Erna , kan best geloven dat ze er super blij mee is ! Gefeliciteerd met je award en veel plezier met je leuke nieuwe spulletjes !
    Ik kijk al uit naar je Schot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die letter mooi geworden ! Je verjaardagskado is ook erg mooi. Distels zijn enorm mooi. Je eifeltoren ziet er ook al mooi uit en ik ben benieuwd naar je schot in kilt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erna the Lisa's letter is beautiful!!! One kiss,Morena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige letter en je bent heel erg verwend met mooie Schotse cadeautjes!

    Je roze Parijse projectje wordt ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Whaouhhhh It's beautiful!!!
    Big hugs
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very nice & neat cross-stitches & so thoughtful of your friend for the lovely birthday gift :-) Oh yeah Hi Erna, I came from Ryan's place. Nice to meet you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I am so glad my dear that you enjoyed your gifts. No wonder Lisa has proudly displayed that beautiful Initial, your stitching is just beautiful.
    I will email you soon. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief cadeautje,en ja wie zou hier nou niet blij mee zijn. Zelf gemaakt is altijd een super cadeau. Wat ben je lekker verwend heerlijke post altijd !! Ik ben benieuwd naar je schot's patroon !!



    Leuk al die verre reactie's bij jou, geniet ervan !!

    Liefs José xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello which wonderful embroidery, I discover your blog which is a small marvel
    Best regards marylin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Erna, you are very talented it must be those Scottish genes of yours. What a beautiful present to receive and don't get too homesick now.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love kilts and I can tell yours will be a great one!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Erna,tanks for the compliment!! The photo of your blog reminds me of the lap done in the Higland...turn on the car between those cover hills with heather was then a beautiful quiet!!! Wish you a good week,kisses Morena.

    BeantwoordenVerwijderen